Често задавани въпроси
0.00 лв.
Често задавани въпроси

1. Как мога да направя поръчка?

Своята поръчка можете да направите по някои от следните начини:
– онлайн в платформата Ilovenuts.info, с и без регистрация;
– на телефон: 0882689828;
– на имейл: office@ilovenuts.bg

2. Необходимо ли е да се регистрирам в сайта, за да направя поръчка?

Пазаруването като гост на сайта е възможно и не е необходима регистрация.

3. Каква информация е нужно да предоставя при попълване на данните на Клиента при поръчка?

Информацията, необходима за регистрация, са две имена, точен адрес, мобилен телефон и имейл. Тези параметри са необходими с цел установяване на последващ контакт с клиента, проверка на достоверността на поръчката и изпращането й по куриер.

4. Как да разбера дали е потвърдена поръчката ми?

Веднага, след като направите поръчка, ще получите е-мейл с потвърждение. За да бъде окончателно потвърдена поръчката за изпращане ще се свържем с вас по телефона до 24 ч., за да уточним детайли по направената покупка.

5. Мога ли да откажа вече направена поръчка?

Всеки потребител може да се откаже от направената поръчка по телефон или писмено, без да е необходимо посочване на причина за това. Достатъчно е да ни кажете номера на поръчката или вашите имена.

 6. Какво да правя, ако без да искам съм поръчал грешен артикул?

В случай, че поръчката не е била вече изпратена към вас, не е проблем да се направи съответната корекция по нея.

7. Изпитвам затруднения при използването на сайта ви. Мога ли да направя поръчката си по телефона или чрез имейл?

Разбира се, няма никакви проблеми да направите своята поръчка по телефон или чрез имейл. Просто избройте продуктите, които бихте желали да закупите и ни кажете Вашeто име, адрес и телефон за доставка.

8. Как се извършва заплащането на закупените от мен продукти?

Плащането на продуктите се извършва в брой при получаване на продуктите от куриерската фирма (наложен платеж).

9. С коя куриерска фирма се доставят поръчките?

I Love Nuts работи с куриерските фирми Еконт и Спиди.

10. Как ще получа доставката?

В деня на доставка ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване. Доставката е до адрес или офис на куриерската фирма.

11. За колко време ще пристигне поръчката ми?

В повечето случаи доставката се извършва в рамките на 1-2 работни дни, в зависимост от наличността на поръчаните продукти в склада на Ilovenuts.info. Ако се наложи забавяне, по-голямо от нормалното – ние ще си уведомим чрез имейл или телефонно обаждане.

12. Мога ли да получа фактура за поръчката си?

Да, ако сте юридическо лице – ние ще Ви издадем фактура. Нужно е да предоставите фирмените си данни, като коментар към поръчката или като отделен имейл.

13. Какво да правя, ако някой от артикулите ми липсва при доставката?

В случай, че някой от поръчаните от вас артикули не може да бъде доставен поради някаква причина, ще бъдете изрично уведомени за това предварително. Ако все пак установите липса, се свържете незабавно с нас за да установим причината за проблема.

14. Мога ли да върна или да заменя поръчания от мен продукт?

Да, можете, повече информация можете да получите на страница Връщане или замяна